fredag 7 maj 2010

Karlar det är mitt liv det

I morgon kommer min favoritprofessor hit på lunch. Samtidigt kommer fyra andra herrar och jag skall har herrlunch för dem. Det blir hemlagat potatismos stekt strömmning skirat smör och någon grön ärta. Öl och en klar därtill blir mumma det också. Kaffe,chokladtårta och lite portvin blir en perfekt efterrätt.

Ingen vet om att den andra kommer utom mannen i mitt liv och han har glömt varför jag bjudit in dessa karlar. Det kommer att bli toppen och jag avslöjar inte varför jag bjudit in dessa herrar för någon - det är det roligaste av allt.

Jag kommer att debutera i övre trotsåldern denna lördag. Jag fyller 58 år och firar det med ett gäng goa gubbar och god mat . Kan det bli bättre???

6 kommentarer:

  1. Jag vet varför de kommer! ;-)
    :O)

    SvaraRadera
  2. Du skvallrar inte det vet jag 8-)

    SvaraRadera
  3. Jag är tyst som muren!
    :O)

    SvaraRadera
  4. Gratulerar till födelsedagen!

    SvaraRadera
  5. Idag tiger jag inte!
    Hjärtliga gratulationer på födelsedagen!
    :O)

    SvaraRadera
  6. Tack raringar både Codliver och Bebest. Det blev en mycket trevlig herrmiddag vill jag lova!

    SvaraRadera