onsdag 24 februari 2010

Vart har mina karlar tagit vägen?

Dom har hela tiden funnits där, dessa mogna män som hela tiden åldrats med behag. Inga överbyggda muskelberg utan tjusiga mogna män med det lilla extra? De klädde i vad som helst och rörde sig med grace och nu är dom bara borta.
Hallå Dressman vart är de där tjusiga karlarna med DET , Pondus och ett utseende som man kunde applicera på män i sin omgivning - borta bara borta. Är ni medvetna om att min böjelse för tvkanalerna med reklam har gått från minimal till noll. Hur kan ni ersätta karlar med Kendockor utan att meddela era kvinnliga tittare. Ni har gjort en grov tabbe för ni vet väl att de flesta fruar står för sin makes klädinköp.
Nu har ni fått en tumme ner av mig som är bergfast och sedan vill jag ha reda på skillnaden på materialet "äkta cotton" eller "fin mjuk bomull". Plaggen som fanns i den sista reklamen var i dessa material. Dessutom så trodde jag att pike var ett sätt att sticka ett strechtyg. Jag skall inte köpa något mer på Dressman i alla fall där man bara tar bort min ögonfröjd i reklamen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar