lördag 6 juli 2013

Jag är avundsjuk på Anders Sporring

Min kompis Kim har gjort det lätt för en av sina kompisar att delta i Almedalen på ett trevligt sätt men utan att han utsätts för press och stress. Mannen heter Anders Sporring och hade ingen möjlighet att åka till detta cirkusevenemang. Kim löste detta genom skaffa ett kort på Anders, plasta in det och fästa det på sin ryggsäck. Anders har alltså varit på massor med mingel, seminarium och träffat oerhört spännande människor - och har dessutom blivit fotodokumenterad och BUREN hela tiden av en vän. Allt finns nu på Märsta bibliotek som fotocollage utan att Anders fått politisk andtäppa eller skoskav. Jag är så avundsjuk på den mannen.

2 kommentarer:

  1. Tack för fin text om vännen Kim, som gjorde mitt Almedalen för mig trots att jag inte kunde vara där i år! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack!Tänk att bli buren runt i Visby av någon trygg och trevlig medmänniska.

    SvaraRadera