måndag 7 mars 2011

Fira Internationella kvinnodagen eller Fettisdagen?

Att fira alla kvinnors i Världens Dag eller en dag för Hetväggen = Semlan kan ställa vem som helst i stort bryderi. Det gäller inte mig en endaste sekund. Det självklara valet är givetvis att fira min bloggkompis ANYBODY*S FÖDELSEDAG!!!! Anybody fyller är idag och det tycker jag är väldigt viktigt.

Hipp Hipp Hurra Anybody!!!! Firandet gör vi i London och present blir det då också. Ha en kolossalt bra dag utan pelletsbärande eller snöskottning. Jag hör säkert av mig under dagen. Kram syrran i anden och dunderkvinna

2 kommentarer:

  1. hahaha .. jo jag tackar jag, det är tydligen världens lättaste födelsedag att komma ihåg!! Jag har pratat nästan oavbrutet i telefonen sedan jag klev ur sängen. :-)

    Men tack, tack, tack .. och så hoppas jag du löst frågan om transport från dig till mig?? NÄR kommer du???

    Ser också att det var 10 plusgrader i London igår, vilket måste vara dygnsmedel, vilket måste innebära HÖGRE temperaturer på dagtid, eller hur??

    Förresten .. jag hittade den här sidan på nätet, apropå något vi talade om vid ett HELT annat tillfälle ... www.cocoz.se

    SvaraRadera
  2. Hihi - jag tror jag behöver en maggördel också i samma glada utförande.

    SvaraRadera