måndag 28 februari 2011

Går det att få idolkort på personalen i Teliabutiken i Karlstad?

Jag har varit på korståg till Telia igen. I arla morgonstunden omjordadejag mina länder och sadlade min blå dramatenväska. Väskan fyllde jag med dåligt fungerande 3G och 4G med vidhängande små trevliga datorer. Den ena fick jag inte igång och den andra pep hysteriskt och gick inte att stänga av.

Visserligen är jag teknisk idiot men det betyder inte att jag inser min begränsning och söker hjälp. En gång (av många)då jag och min mobil inte var komparativa med varandra så fixade en av killarna det problemet - tror det var Kent - och sa uppstår det fler problem så kom hit.För mig är det ett löfte och ett krav att gå dit vid krångel. Jag har aldrig ångrat mig och alla är lika vänliga när jag kommer.

Nu har jag som vanligt fått exellent service, två fungerande datorer och nya bättre villkor för mina abonnemang. Dessutom ordnade man så att en trevlig tjej från Telias kundtjänst ringde upp mig om ett annat abonnemang. Det här är en tekniskt fulländad dag och att gå ut genom dörren med ett"kom tillbaka om det är något du behöver hjälp med" ringande i öronen är livet skönt.

Nu skall mannen i mitt liv få en dator han kan följa sonens hockeylag på, jag skall knattra in mig på min fina nya dator - nu när jag klarar att öppna den.
Undrar om man kan ladda upp en bild på personalen i Teliabutiken här i byn som jag kan använda som skärmsläckare. Idolbilder är aldrig fel:Folket i Teliabutiken,Robbie Williams och Anders Borg det vore inte fel det.Det är precis vad en tjock liten granntant behöver i den grå vardagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar