tisdag 31 maj 2011

Innan någon obskyr källa träder fram erkänner jag - jag har tillbringat en natt på porrklubb!

Det stöts och blöts i pressen om vårt statsöverhuvud har varit på porrklubb med grabbarna för länge sedan. Om han nu varit det så krävdes ett offentligt framträdande av honom där han skulle förklara sig och erkänna. Bevis på vad han gjort skulle ha presenterats för en tvkanal och tidningarna har firat lilla julafton med spekulationer om vad som hänt. Kungen har gjort sitt och framträtt och svarat på frågor om "det hemska som hänt". Det har inte hjälpt ett dugg så nu analyseras Kungens svar och hur han formulerat sig liksom även vad man kan utläsa av hans kroppsspråk.Författaren till den spekulativa boken om Majestätet och uppgiftslämnaren till denna bok skriker :"Han ljuger,han ljuger" och skall komma med nya avslöjande och bilder på att så är fallet.

Varför får får vi inte dessa avslöjande nu och får saken ur världen på en gång? Det finns bara ett enda skäl - det här är en fantastisk mjölkko och det kan dra in hur mycket pengar som helst för tidningar, författare och sist men inte minst den gangster och torped som säger sig veta allt.Spekulationerna får ta fart ett tag till, nyfiknas nyfikenhet skruvas upp ett snäpp till och "bevis" kan säljas ännu dyrare än nu. Det stör inte ett dugg att källan är en kriminell person som uppenbarligen har gjort det mesta mot andra för pengar.

Någons eventuella snedtramp och umgänge för länge sedan kan få hur stora propotioner som helst och försörja mängder och det äcklar mig.

Jag erkänner att jag umgåtts i kriminella kretsar och framför allt så var min chef dunderkriminell (även om det inte skall ha med verksamheten att göra) men han har fått ett långt fängelsestraff.Vad han gjort och hur svårt han skadat Röda Korset det kan man inte riktigt överskåda. Jag pratar naturligtvis om af Donner som fick "guldfeber" och man får bemöta brottets vidd dagligen om man kommer med en RK-bössa.

Nu till porrklubbs och bordellbesöket. Jag och min dåvarande man skulle hämta en mycket berömd idrottsman på hans fästmös firma där hon också arbetade med sina anställda.Firman hette Afrodite och bistod den manliga populationen med strip-tease, porrfilm,samlag och ljummen lättöl.Vi fick snällt vänta medan "Idrottarn" lättade på testesteronet inne hos fästmön och vi fick en god inblick i hur det fungerade. Strippen hade jag klarat av bättre själv, ljummen vattenskapad pilsner har aldrig tilltalat mig och nuppa har jag ingen tanke på att göra för pengar.Mycket nuppa förekom och det såg man rester av om man gick in på den enda toaletten som var tillgänglig. Papperskorgen var full av papper och kondomer, det låg t o m kondomer i handfatet och på golvet. Min blåsa fick vänta på tömning när jag såg det för jag ville inte använda den toaletten.

Så där, då vet ni vad jag gjort inom den smutsiga branchen. Jag har sett på strip och porrfilm och varit på ett etablisemang som tillhandahöll könsligt umgänge. Man får inte heller glömma att jag besökt livstidsdömda mördare också - en på Hall, en på Kumla.Visserligen gjorde jag det som frivillig i ett projekt för fångars väl. Det var ett kortlivat projekt men där umgicks jag i kriminella kretsar.

Om någon nu vill hänga ut mig så varsågod, det bjuder jag på - men min bekännelser kanske inte är tillräckligt lukrativ att intressera någon.Kanske kan det bli mer spännande om jag berättar att jag har samlat på mig 5!!! parkeringsböter under mina år. Det är något som inte går av för hackor - eller?

3 kommentarer:

  1. Oj, oj, oj vilka hemskheter du har hållit på med... :) Afrodite det känner man till... där gick man förbi många gånger när man i sin gröna ungdom skulle hem. Där kom det karlar med händerna djupt ner i byxfickorna med mössan neddragen djupt i pannan och kragen uppbrätt, med blicken rakt i backen. De kom smygandes runt staket och soptunnor, allt för att de inte skulle synas... Det var vad jag var med om och jag har inte alls varit med om så hemska saker som du för jag har inte fått en enda parkeringsbot under 29 år, jag får lägga mig i träning för att bli lite mer spännande! ;)

    SvaraRadera
  2. Och inte mist, det lär finnas ett otal nakenbilder på dig med tanke på dina uppoffringar för konstnärers utbildning! En dag om sådär en 500 år kommer folk att undra över alla dessa mystifierande linjer och former innersta väsen och orsaker och Mona-Lisa har gömts undan i skuggan av de intressanta formerna hos en grann tant!
    Du är allt ett ämne till superkändis min kära Granntant! ;-)

    SvaraRadera
  3. Superbt!
    Förvånar mig att intelligenta upplysta människor tar detta drev på allvar.
    Det nedvärderar dem men samtidigt är det bra att få veta vad folk går för.
    Jäsiken vad arg jag är.

    SvaraRadera