tisdag 12 april 2011

Glidare

är jag inte, men iblad önskar jag att livet vore vallat för bättre glid. Jag klagar inte för vädret är ok, maken är så bra han bara kan. Vi har varit bilburna i en vecka eftersom min gode vän LG har lämnat sin 28-åriga bil i min ömma vård medan han är i Prag.

I morgon skall jag lämna tillbaka bilen och åka och hämta vinster som både jag och mannen i mitt liv erhållit från ett lotteri hos Biskopen. Vinsterna skall hämtas på pastorsexpeditionen. Jag undrar om det är hembakt, hemvirkat eller om det blir religiösa betraktelser vi får. Vi får se.

Onsdags kväll så har Konstvetenskapliga föreningen föredrag på vårt museum - jag har engagerat en tatuerare för att prata om tatueringar som konst. Det blir spännande och jag funderar på om hur jag skall vara klädd när jag presenterar honom. Det blir nog mer ur min kollektion som jag köpte i London. Silverpaljettbaskern,svarta toppen i lager på lager och de blommiga tightsen.

Jag får fundera över natten - vaknar jag och tycker livet liknar apa så går jag iklädd sopsäck (men jag har mina chockrosa stilettopumps på fötterna)

1 kommentar:

  1. Du skriveг enогmt bга, κоmmer beѕtämt att besöka din blоg återigen!


    Hеrе is my wеb blog ... http://www.kokosfett.nu

    SvaraRadera